klantenservice

  • Bestellen

    1. Zoeken
    Wanneer u een boek of ander artikel wilt bestellen zoekt u dat eerst op.

    2. In winkelmand
    Klik op ‘In winkelmandje’ bij het betreffende artikel. Wilt u nog meer bestellen? Gebruik dan de link ‘verder winkelen'.

    3. Van winkelmand naar bestellen:
    Controleren of wijzigen
    Controleert u de inhoud van uw winkelmandje. U kunt hier nog artikelen toevoegen of verwijderen.

     

    4. Hoe wijzig ik een bestelling?
    Rechts bovenin de website ziet u de link om de inhoud van uw winkelmand te bekijken. In dit overzicht kunt u artikelen verwijderen, toevoegen of aantallen wijzigen.
    Het is helaas niet mogelijk de gegevens van een geplaatste bestelling te wijzigen.

     

    5. Uw gegevens
    Om uw bestelling te verwerken, hebben wij uw adres- en contactgegevens nodig. Wij slaan deze op een veilige manier op, vandaar dat wij ook vragen om een wachtwoord op te geven. U kunt hier ook een afwijkend factuur- of bezorgadres opgeven. Wanneer u een account heeft hoeft u bij een volgend bezoek uw gegevens niet weer in te vullen. U kunt ze natuurlijk wel inzien en wijzigen. Ook kunt u uw bestelling volgen, eerdere bestellingen inzien of een boekenkast aanmaken. Deze digitale boekenkast is uw plek binnen uw aacount voor uw Gottmer e-books.

    6. Betalen.
    Nu uw bestelling en uw gegevens bekend zijn, kunt u uw bestelling definitief bevestigen en kiezen hoe uw wilt betalen. Na betaling ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?

    Na uw bestelling ontvangt u binnen uiterlijk een kwartier een bevestiging in uw mail. Heeft u deze niet ontvangen, neemt u dan alstublieft contact op met de klantenservice.

  • Verzending

    1. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

    Binnen 3 dagen

     

    2. Met wie wordt het pakket verzonden?

    Met TNT

  • Hoe betalen?

    1. Op welke manieren kan ik betalen?

    Als u uw bestelling thuis wilt laten bezorgen kunt u betalen via iDEAL, bankoverboeking, eenmalige machtiging, MasterCard, Maestro, Visa, Mister Cash, Giropay en DIRECTebanking

    2. Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland?

    Gottmer Uitgevers Groep verzendt bestellingen momenteel alleen naar Nederland en België.

    3. Wat zijn de verzendkosten?

     U betaalt uiteraard geen verzendkosten wanneer  u uw boeken koopt in een boekhandel. De verzendkosten bij de Gottmer webshop bedragen € 1,95. Voor e-books betaalt u geen verzendkosten.

  • Hoe werken e-books

    1. Wat is een e-book

    Een e-book is een elektronische versie van een boek. Dit is een bestand dat geopend en gelezen kan worden op een e-reader, computer of smartphone. 

     

    2. Hoe bestel ik een e-book?

    Het bestellen van een e-book gaat op dezelfde manier als het bestellen van een fysiek boek. U legt het e-book in uw winkelmandje en doorloopt alle stappen van het bestelproces.

    Na afronding van de bestelling kunt u gelijk het e-book terug vinden onder het tabblad e-booken in uw account op onze website.

    Klik hier om naar uw account te gaan. 

     

    3. Kan ik een e-book ruilen, annuleren of retourneren?

    Doordat e-books direct na aanschaf gelezen kunnen worden op een computer of daarvoor geschikte e-reader kunnen deze digitale boeken niet geruild of geannuleerd worden.

     

    4. Welk formaat e-books verkoopt Gottmer Uitgevers Groep?

    Gottmer Uitgevers groep verkoopt e-books in ePub en de SDRM.

    Epub bestanden kunt u openen in Adobe Digital Editions.

     

    5. Welke software heb ik nodig om mijn e-book te downloaden?

    Om een e-book op uw e-reader te kunnen zetten heeft u Adobe Digital Editions nodig. Deze software vindt u op de website van Adobe.

     

    6. Hoe download ik mijn ePub?

    Om het e-book aan uw Adobe Digital bibliotheek toe te voegen, moet u het boek in uw account op onze website downloaden. Het boek komt dan vanzelf in uw digitale bibliotheek terecht.  Wanneer dit gebeurd is kan het boek in geen andere account meer geopend worden. Vanuit de digitale bibliotheek kunt u het e-book op uw e-reader zetten.

     

    7. Op hoeveel apparaten kan ik mijn e-book lezen?

    U kunt uw e-book op maximaal 4 apparaten lezen.

     

    8. Welke e-readers zijn geschikt voor de e-books van Gottmer Uitgevers Groep?

    Alle e-readers die PDF, ePub en/of ACSM bestanden ondersteunen. Voor meer informatie over uw e-reader kunt u hier kijken. 

     

    9. Hoe lang kunt u uw e-book downloaden?

    U kunt gedurende een periode van 2 jaar de link van uw bestelde e-book downloaden. Wanneer u uw boek in uw Adobe Digital bibliotheek heeft staan is deze onbeperkt beschikbaar.

     

    10. Hoe zet ik mijn e-book op mijn e-reader?

    Allereerst sluit u uw e-reader aan op uw computer net als een USB stick. Adobe Digital Editions herkent dan de e-reader en er verschijnt hiervan een linkje.

    Sleep het e-book naar het linkje van uw e-reader. Het e-book is nu gekopieerd naar uw e-reader. Vanaf dan kunt u het boek lezen op uw e-reader

    Om een e-book op uw Ipad te zetten heeft u de Bluefire Reader app nodig. 

     

    11. Wat is social DRM (SDRM) of watermerk beveiliging?

    Met Social DRM ook wel genoemd watermerkbeveiliging kunt u eenvoudig het betreffende e-book op meerdere devices lezen, maar uw persoonlijke gegevens zijn zichtbaar én onzichtbaar opgenomen in het gekochte e-book. Aangezien het strafbaar is om illegale content aan te bieden wordt u als koper van een met een watermerk beveiligd e-book dus aangesproken op uw eigen verantwoordelijkheid. Als uw eigen e-book immers getraceerd wordt als illegale download kunt u vervolgd worden voor het plegen van een misdrijf.

  • Hoe annuleer ik een bestelling?

    Wanneer u contact opneemt met klantenservice bekijken zij of het mogelijk is een bestelling te annuleren. Als u een geannuleerde bestelling toch ontvangt kunt u deze, na contact met klantenservice, terug sturen en ontvangt u uw betaling terug.